farfor

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

This mountada for any one on any age

2 مشترك

مين خاين اكتر المراه ام الرجل؟؟؟؟؟؟؟ للنقاش.

farfor
    farfor
    ♥juba♥mano♥
    ♥juba♥mano♥

مين خاين اكتر المراه ام الرجل؟؟؟؟؟؟؟ للنقاش. Empty مين خاين اكتر المراه ام الرجل؟؟؟؟؟؟؟ للنقاش.

مُساهمة  farfor الأربعاء أبريل 20, 2011 1:59 pm

الخيانة احساس قاسي اعتقد كثير مننا جربه وعاشه ..لما تحب شخص بكل ماتملك وتشوفه بعينك الملاك اللي حيعيش مخلص عشانك وفجأة تكتشف خيانته او خيانتها !!!!!!!!!!!!!!!
    في ناس كثير قالو الرجل بيخون أكثر بحسب طبعه وناس قالو المراه خاينه اكثر بـــــــــــــــــــــــس
    مين فينا اللي ممكن يخون؟؟ الرجل او المرأه
    ماراح نقدر نتأكد غير من تجارب مرينا فيها !!!
    ياريت نساعد بعض بس بأمانه وكل شخص رجل او مراه يقول اذا تعرض للخيانه ونحسب الاغلبيه ونشوف مين خاين اكثر ؟؟؟
    وانا كرايى الرجل اكثر خيانه بس مش معنى كده ان المراه مش بتخون انا زى ما قلت عن طريق التجارب حصلت معايا مره انا سمتها انى خنت اللى بحبها وانا منكرش انى خنتها بس اعترفت بغلطتى وبدل هى سمحتنى موضوع وخلص.
    omar
    omar
    General Admin
    General Admin

مين خاين اكتر المراه ام الرجل؟؟؟؟؟؟؟ للنقاش. Empty رد: مين خاين اكتر المراه ام الرجل؟؟؟؟؟؟؟ للنقاش.

مُساهمة  omar الأربعاء أبريل 20, 2011 3:49 pm

لا والله سامحتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بس الموضوع ده مكنش خيانه اصلا انتو اللى بتحبو تكبرو الواضيع والموضوع اللى انته تقصده ده لو اتفتح تانى هتبقى بزعل وانا رايي ان البنات بيخونو اكتر وانته عارف انا قصدى ايه والموضوع ده مكتوب فى وقت غلط خالص.................

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 6:22 am