farfor

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

This mountada for any one on any age

البنات بتحب ايه

omar
    omar
    General Admin
    General Admin

البنات بتحب ايه Empty البنات بتحب ايه

مُساهمة  omar الخميس مارس 10, 2011 8:38 am

البنات بتحب ايه؟؟؟؟؟
    اولا: البنات بتحب المظهر الكويس يعني لازم اي راجل يهتم بمظهره كويس اوييييي ويكون حلو دايما ادامها وادام الناس كلها لانها دايما لما بنت بتحب واحد بتشوف فيه نفسها يعني لما بتكون كويس هي كمان بتحس انها كويسه.
    ثانيا: ان الولد ميعملشي حاجه مش حاسس بيها يعني لازم يكون كل حاجه بيقولها وبيعملها من قلبه لان لو البنت اللي بيحبها حست انه بيتصنع هتحس انه مشاعره من نحيتها كلها مزيفه ولازم تكون عارف كويس ان البنت احساسها عالي.
    ثالثا: لازم الولد يحسس اللي بيحبها انه ممكن يعمل اي حاجه علشانها وانه ممكن يغير مساره اللي مرتبه علشانها.
    رابعا: اهم حاجه عاوزه انبه الولاد بيها انه يكون متفأل للحياه طبعا ياجماعه ان الواحد بيجيله قترات في حياته بيتشأم من الدنيا كلها وانا واحده من الناس ديه بس انا قصدي انه ميكنشي وقت فرح ويفتكر حاجه محزنه او تخلي الوقت الكويس ده يتقلب ويبقي حزن بقه عليكوا انتوا الاتنين .
    خامسا: لازم الولد او الراجل يعرف اللي بيحبها انها الواحيده اللي في الدنيا بتفهمه وكمان انها الصدر الحنين ليك وكمان ياجماعه لما تحس بوقت ضعفك اول حد تروحله تكون هي لان لو عرفت انك في اللحظه ديه لجأت لحد تاني اي ان كان بتحس انها مش مهمه عندك او انك مكنتش عاوز تدخلها في حياتك انت لازم تعرفها انها كل حياتك مش جزء منها......
    مع ملحوظه ياجماعه اللي كله كان بيعلق عليها يمكن مكنتش باينه المره اللي فاتت (ان الكلام ده موجه للي الولد اللي بيحب واحده وهي بتحبه او بتفكر فيه وانا بنقاش ايه بقه اللي البنت بتحبه وتحب تشوفه في اللي بتحبه ياريت اكون قدرت اوصل قصدي المره ديه).

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 12:04 pm