farfor

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

This mountada for any one on any age

لو داخل على حب

milano
    milano

لو داخل على حب Empty لو داخل على حب

مُساهمة  milano الإثنين مارس 07, 2011 11:44 pm

السلام عليكم حبايبي الحلوين

\
    الموضوع عجبني هو للي بيحب واللي داخل علي الحب
    واللي مش كده ولا كده زيي يعني يقرا ويتعلم لنفسه
    مع اني والله ادي دروس بس يلا
    ههههههههههههههههههههههههههه
    \
    نبتدي بقه النصايح

1
    بص ياسيدى اكتر حاجة البنت تحبها انك تقولها بحبك دى اكتر حاجة بتاثر فيها يعنى مش تقول مانا قلتهالها من يومين على قد ماتقدر قولهالها لو كل يوم قولهالها و كل دقيقه صدقنى لو هى مخنوقه منك و هتقتلك ... بالكلمه ديه تنسيها الدنيا

2-تانى حاجة هتستغرب منها شوية بس معظم البنات بيحبوها وهى انك تبقى مجنون معاها مش بتشد فى شعرك يعنى قصدى انها تعيش معاك لحظة مجنونة عارف احمد السقا فى افريكانوا لما رمى نفسه وقالها بحبك اهه ده اللى انا قصدى عليه بس مش ترمى نفسك يعنى بس حاول تحسسها انك مستعد تعمل اى حاجه عشان خطرها فهمتوا ياعنى ايه الجنون

3-تالت حاجة واللى معظمكوا بيغلط فيها اوعى تكلمها وانت واقف مع صحابك لان ده اوقات بيضايقها لانها ممكن تكون عايزة كلامكوا سر بينكم
    بس برده مافيش بنت بتحب كلامها معاك يوصل للشباب بالذات خلى بالك

4-رابع حاجة انت كنت لسة بتقابلها ولسة سايباك مافيش 10 دقايق كلمها قلها وحشتينى هاموت واشوفك عشان وحشتينى دي كلمه غاليه اوى ( و اتصل بيها و قلها اول ماتروحى كلمينى اطمن عليكى كده ياعنى اتحرررك )

5-وانت بتكلمها اوعى تنزل عينك من على عينها هى هتبقى هتموت من الكسوف اكيد بس برده خليك باصص لعنيها وهى بتكلمك ووانت بتكلمها
    ( معلومه مفيش اى بنت بتقدر تفضل بصه فى عين ولد كتير ده طبع هو كده فخليك انت باصصلها لان معناها من الاخر " مش شايف غيرك قدامى "
    مش تفضل باصص على الى رايحه والى جيا ولاكأنها وقفا جنبك )

6- حاول لو فى حاجة اول واحدة تاخد رأيها هى علشان تحس باهتمامك بيها وان رايها يهمك حتى لو الحاجه تافهه جدا خد رأيها برضو معناها كبير اوى عند اى بنت انك تاخد رأيها

7-اى بنت بتحب اللى بتحبه يكون بيغير عليها بس مش الغيرة اللى تخنق حسسها انك بتغير عليها يعنى هتخرج قولها مش تتاخرى وقفت كلمت حد من زمايلها قلها مش تزودى فى كلامك معاهم كده يعنى حسسها انك خايف عليها و على سمعتها و انك بتغييير بتحس يعنى.

8-لو زعلت منك وانت غلطان اوعى تسكت افضل وراها صدقنى لو قالتلك سيبنى هى عايزاك تتكلم وتكمل وتتحايل عليها اكتر علشان تحس انك خايف على زعلها وافضل ابعتلها فى مسجات تقولها انك مش كنت تقصد وانك بتحبها وخليك وراها و ورد و حركات بقى
    لكن لو مش انت اللى غلطان اتقل شوية بس مش تتقل اوى يعنى اخرك يوم واقل كمان علشان هى ممكن تفتكرك ماصدقت

9-حاول تخلى لحظاتك معاها رومانسية باى طريقة يعنى تديها ورده تعمل اى حاجة بس تخلى مقابلتك معاها مش تتنسى خليها تفضل فكره كل خروجه

10-افضل وراها لغاية ماتقلك بحبك لو مش كانت بتقلهالك كتير بس مش تكتر اوى علشان البنات بيتكسفوا من الكلمة دى موووووووت يعنى من الاخر مرة قفل وقلها انا عايز اسمعها منك < خد بالك ان لو بنت قالت بحبك دي فده انجاز لان الكلمه ديه عند البنات غاليه جداااااااااااااااااا >

11-يوم عيد ميلادها الساعة 12 ودقيقة تكون باعتلها تقولها كل سنة وانتى طيبة
    و الاهم يوم عيد الحب لازم تكون اول واحد يقولها كل سنه وانت طيبه

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 7:08 am